PODUZETNICI
Jedan od najpoznatijih ex-yu biznismena: Svijet se promijenio, potrebna su nova znanja
manager.ba/biznisinfo.ba Regija 03 prosinca, 2020
Izvor fotografije:
biznisinfo.ba

Prema njegovim riječima, bit će novih radnih mjesta, ali će biti potrebna nova znanja.

 

Filip Zepter, predsjednikom Zepter International, rekao je da uvijek sebi postavlja tri pitanja prije nego što počne da radi, a to su što, kako i kada.

Zepterova kompanija posluje u više od 80 zemalja širom svijeta.

– Okolnosti kreiraju naše ponašanje. Devedesetih godina, odnosno 1985. kada sam osnovao firmu i krenuo s prodajom šerpi, to je bio najveći nonsens za najveći broj ljudi. Želio sam da promoviram životni stil koji će promijeniti živote milijuna ljudi, a ne da prodajem šerpe. Mi smo prodali preko 1,2 milijarde proizvoda u okviru te kampanje i došli do preko 80 milijuna kupaca – rekao je Filip Zepter za beogradski NIN.

On je podsjetio da su njegove šerpe svojevremeno koštale 300 maraka.

– Svi su imali šerpe, ali nitko nije znao da je hrana i sve što unosimo u nas ključ ključeva. Danas poslije 35 godina mi uživamo u imidžu da smo ljudima dali ono što im je potrebno – naveo je Zepter.

Kako dodaje, njegovu firmu je održalo to što su inovativni i drugačiji od svih.

– Ili imamo proizvode koje nema nitko, ili ako ih ima mi imamo najbolje. Jer proizvod je ključ ključeva, ali ga treba komunicirati, jer za njega inače nitko neće znati – naglasio je.  

Prema njegovim riječima, bit će novih radnih mjesta, ali će biti potrebna nova znanja.

– Dolazi vrijeme kada ljudi neće željeti da rade, ali i kada će društvo morati da osigura svima da mogu da egzistiraju, hoće li to biti garantirana suma od 200, 500 ili 1.000 eura, zavisi od države. Bit će radnih mjesta, ali vidite i sada kolika je polarizacija bogatstva i siromaštva – istakao je Zepter i dodao da moramo da budemo koncentrirani na sutra, ono što je bilo jučer moramo da izbrišemo.

– Znači, nova znanja, novi pristup i malo više empatije, angažiranja i komunikacije. Mislim da nam je svijetla perspektiva jer ćemo spasti planetu, krećemo s novim pristupom životu, porodici, vrijednostima, sve to manje megalomanski.

Tagovi: