DOMAĆI BRAND
INVESTICIJA OD 3 MIL.KM: Tuzlanski pilsner na američkom i švicarskom tržištu
manager.ba/biznisinfo.ba BiH 11 kolovoza, 2020
Izvor fotografije:
biznisinfo.ba

U ovoj godini po prvi put izvoze tuzlanski pilsner na američko tržište i u Švicarsku, a nastavljaju i s već tradicionalnim izvozom sokova u Tursku.

 

Pivara Tuzla u ovoj godini planira nove investicije u iznosu od 3 milijuna KM, kazao je za portal Tuzlanski.ba direktor ove kompanije Fahrudin Salihović.

– U ovih 7 godina uložili smo preko 30 milijuna maraka, vlastitih sredstava, dakle bez kreditnih zaduženja, u razvoj proizvodnih procesa i  kapaciteta.  Da budemo jasni, ovi procesi i dalje traju, pa čak i u ovoj godini, kada planiramo dodatne investicije od oko  3 milijun KM – pojasnio je Salihović.

Osim toga, u ovoj godini po prvi put izvoze tuzlanski pilsner na američko tržište i u Švicarsku, a nastavljaju i s već tradicionalnim izvozom sokova u Tursku.

– Nenametljivim pristupom, kvalitetnom komunikacijom mi dolazimo do kupaca. I to je zahtjevan proces ali naši ljudi vani i dalje vole i uvažavaju svoje, a cijene i kvaliteta. Vrijeme je da i mi u Bosni i Hercegovini, još više počnemo tako razmišljati – istakao je Salihović.

Veliki problem bh. kompanija je prekomjeran uvoz.

– U uređenim državama uvoz piva je određen na 7 do 8 posto. Kod nas je taj uvoz 70 posto. Evidentan je prekomjeran uvoz piva, i mi zajedno sa ostale tri domaće pivare konstantno, već godinama, ukazujemo na ovaj problem – istaknuo je direktor Pivare Tuzla.   

U ovom periodu pandemije su, kao i svi, imali problema. No, traže modalitete kako da prebrode ovu krizu.

– Za sada smo donekle na dobrom putu. Ono što je nama bilo najvažnije da zadržimo sve radnike. U tome smo i uspjeli, pa čak i u našem ugostiteljem objektu Taverna. Dakle, nitko u Pivari Tuzla nije dobio otkaz. Uspjeli smo u tome kroz, kao i do sada zajedničko ulaganje, ali i strategijom i dobrim planiranjem koje smo i ranije uspostavili. Malo smo ovaj period koristili za prilagodbe, i bez obzira na sve idemo dalje, uz želju da svi prepoznaju pozitivnu priču, jer samo zajedno okrenuti sebi, domaćim kompanijama, domaćim proizvodima, možemo ovo prebroditi – zaključio je Salihović.

Video
VIDEO
Maja Miljević: 8 koraka do uspješnog početka biznisa
VIDEO
Kako izgraditi osobni brend - 5 ključnih elemenata
VIDEO
Hrvatska pjevačica otkriva tajnu rasta La Piela za 500 posto u godinu dana