I TO JE BIZNIS
Imate li sokova za pse? - Uskoro i za mačke!
Manager Regija 09 lipnja, 2024

Sokovi za pse - jedinstven proizvod nastao je u Srbiji zahvaljujući ideji Đorđa Arizanovića (27) koji je prije četiri godine odlučio ući u ovaj posao... 

 

Đorđe je sa svojim timom osmislio osvježavajući napitak za ljubimce "King’s Choice" u različitim ukusima – od maline, borovnice i ananasa koji se može naručiti u kafićima i restoranima. Mogu ga piti i ljudi.

Ideja o soku za pse se rodila slučajno, kada je Đorđe odlučio potražiti napitak u obližnjem pet shopu. Uvjeren kako taj proizvod postoji, kao i sve ostalo za potrebe ljubimaca, pitao je prodavačicu imaju li ih, a ona ga je čudno pogledala i rekla - nemaju. Nakon toga ih je tražio i na drugim mjestima i shvatio kako ne postoje nigdje na svijetu.

 

 

"Odlučio sam nešto poduzeti po tom pitanju. Krenuo sam na Veterinarski fakultet i tamo je sve počelo. Ljudi su bili iznenađeni, ali otvoreni za suradnju na mom projektu. Vremenom smo proširili tim ljudi koji su radili na razvoju recepture za sokove, a nju čuvamo u strogoj tajnosti. Trebalo nam je oko dvije i pol godine kako bi razvili savršenu recepturu uz brojna testiranja", otkriva za BIZLife direktor kompanije King’s Choice Đorđe Arizanović.


Izazovi i izlazak na tržište

Na početku je bilo mnogo izazova, od same razrade recepture do pronalaska ljudi koji će raditi na projektu, sređivanja papirologije za izvoz i za sam proizvod s obzirom kako je jedinstven na tržištu, otvaranja tvornice i pronalaska odgovarajućih strojeva i izrade strojeva za projekt. 

Đorđe je bilo 23. godini i tek je uplovio u poduzetništvo.

Kako kaže, veoma naporno su radili kako bi King’s Choice sokove ponudili vlasnicima kućnih ljubimaca na različitim lokacijama – u pet friendly hotelima, maloprodajnim objektima, kafićima, restoranima i bolje opskrbljenim koscima. Ljudi su pozitivno reagirali.

"Prvo su iznenađeni samom idejom, jer je rijetko tko razmišljao o nečemu sličnom, a zatim su još više oduševljeni kada shvate kako sok nije samo osvježavajući napitak, već ima i pozitivan utjecaj na zdravlje njihovih ljubimaca. To je zaista zadovoljstvo za nas i motivira nas nastaviti sa širenjem ponude kako bi što većem broju ljudi omogućili obradovati svoje četvoronožne prijatelje na ovaj poseban način“, ističe Đorđe za BIZLife.

Mladi poduzetnik otkriva i kako ljudi mogu probati sok. Neće im se ništa dogoditi. Samo im se vjerojatno neće svidjeti ukus jer je namjenjen za pse i sadrži prirodne poboljšivače namenjene njima.


Proces proizvodnje

Proces proizvodnje sokova je vrlo kompleksan i odvija se u tvornici u Petrovcu na Mlavi, gdje na sat može nastati 1.200 sokova. Najveći fokus je na filtriranju i prečišćavanju vode.

 

 

"Voda prolazi kroz grube filtere od 100 i 10 mikrona za grubu filtraciju, pri čemu se tlakovi vode na ulazu i izlazu filtera provjeravaju. Filteri se menjaju svaka tri mjeseca. Nakon toga, voda prolazi kroz fini filter radi omekšavanja vode putem jonske zamjene kalcija i magnezija jonima natrija", navodi Đorđe.

Sljedeća faza je reverzna osmoza koja proizvodi ultračistu vodu. Kontrola radnog tlaka i protoka vode vrši se 24 sata dnevno, prateći dvije skale za kapacitet protoka otpadne vode i ultračiste vode. Nakon reverzne osmoze, voda prolazi kroz UV svijetlost radi uklanjanja štetnih mikroorganizama, te ulazi u spremnike. Kroz dozator pod tlakom, sok se puni u flaše, dodaje Arizanović.

Napunjene flaše se potom šalju na čepilicu, i onda se etiketiraju, pečatiraju i spremne su napustiti proizvodnu liniju.

 

 


Stižu četiri nove recepture

Đorđe ističe kako imaju nove ideje koje konstantno razvijaju, a kreativnosti im nikada ne nedostaje.

Otkriva kako će uskoro plasirati četiri nove recepture na tržište.

"Naš fokus ostaje na inovacijama koje poboljšavaju zdravlje pasa. Takođe, s nestrpljenjem očekujemo lansiranje sokova za mačke, na kojima smo dugo radili i razvijali posebnu recepturu“, kaže.


Izvor: BIZLife
Prilagodba: Manager.ba

Najnovije vijesti
Video
Željko Kiauta, poduzetnik iz Francuske
Od nogometnih škola Veleža i Lyona do platforme Sportiw
DAVORIN VIDAČKOVIĆ, GUMA M
Izazov je i užitak voditi tvrtku simbol automobilske branše
IVICA SIVRIĆ, REDAH
Javni sektor je često u sukobu umjesto u partnerstvu s privatnim
Savjeti