BOLJA POVEZANOST GRADOVA
FlixBus jača mrežu linija u BiH uz podršku lokalnih partnera
Manager.ba BiH 15 studenog, 2017

FlixBus, europski lider u prijevozu putnika nakon ulaska na tržište BIH u lipnju ove godine jača na tržištu Bosne i Hercegovine nudeći putnicima već više od 5 mjeseci najbolje od dvaju svjetova - kombinaciju visoko razvijene tehnologije te iskustvo tradicionalnih lokalnih prijevoznika. Rast i razvoj na tržištu u posljednjih nekoliko mjeseci pokazatelj su da upravo stavljanje putnika u središte strategije čini ovaj poslovni model uspješnim na svakom tržištu.

„Drago nam je da su putnici BiH posljednjih nekoliko mjeseci prepoznali prednosti putovanja FlixBusom što nam je dalo dodatni vjetar u leđa da se više fokusiramo na jačanje tržišta u BiH te radimo intenzivno na daljnjem povezivanju s drugim državama˝. – izjavio je Boris Blažević, izvršni direktor FlixBusa za CEE regiju.

Od pokretanja prve linije u lipnju kojom je Sarajevo postalo prva ishodišna točka FlixBusa u BIH uz postojeće destinacije: Sarajevo, Kakanj, Zenica, Žepče, Maglaj, Doboj, Derventa i Brod umrežene su još dvije, Visoko i Kiseljak, putnicima BIH omogućena su direktna putovanja prema Sloveniji te prema 23 destinacije u Njemačkoj. Svakodnevnim autobusnim linijama kroz glavna velika čvorišta FlixBusa poput Ljubljane, Münchena, Frankfurta ili Stuttgarta, uz jedno presjedanje moguće je i putovanje prema više od 1.200 destinacija u 26 europskih zemalja. Osim novih mogućnosti putovanja iz BiH, otvorena su i vrata prema BiH u vidu razvoja regionalnog turizma te mogućnosti otkrivanje Bosne i Hercegovine kao važne turističke destinacije za novih potencijalnih 30 milijuna FlixBus putnika godišnje.

Dobrim planiranjem i razvojem mreže linija, one postaju frekventnije, a time se povećava i bolja povezanost gradova i država međusobno. U skladu s time, naglasak je na dodavanju što više novih destinacija u BIH te njihovo povezivanje s ostatkom CEE regije odnosno ostalih zemalja Europe.

˝Ovakav razvoj nam je omogućen zahvaljujući našim partnerima Biss tours-u i Centotrans-u koji su prepoznali budućnost u našoj zajedničkoj suradnji. Zajedno otvaramo nova radna mjesta te pozitivno utječemo na gospodarski rast, a cilj nam je umrežavanje što više destinacija u BIH s novim destinacijama prvenstveno u susjednim zemljama, a zatim i u Europi nudeći prepoznatljivu visoku razinu kvalitete putovanja po pristupačnim cijenama. Uskoro će nam se pridružiti i novi partneri kako bi nastavili u smjeru širenja.˝ - dodao je Boris.

U CEE regiji koja uz BIH čine Hrvatska, Slovenija i Srbija do sada je putovalo više od 800.000 putnika koji su upoznali sve benefite koje pruža FlixBus zelena mreža koju čini 200.000 dnevnih veza kroz 1200 destinacija u 26 europskih zemalja.

Kako bi planiranje putovanja bilo još jednostavnije, FlixBus je od prošle godine integriran i u Google karte.

“Svi zeleni autobusi potpuno su opremljeni prema FlixBus standardima te putnicima pružaju jednaku uslugu kao putnicima FlixBusa u Parizu, Milanu, Berlinu, Zagrebu ili Sarajevu. Mi ne nudimo samo prijevoz od točke A do točke B. Svim našim putnicima želimo ponuditi doživljaj putovanja uz najvišu razinu usluge po najboljoj cijeni. To nam je dodatna motivacija da konstatno razvijamo svoje poslovanje u skladu s visokom odgovornošću prema našim putnicima ali i okolišu“, naglasila je Petra Milanović, voditeljica odnosa s javnošću za CEE regiju.

Povezani članci

1

Tagovi:
Najnovije vijesti
Video
Berislav Marszalek, Entrio
Imamo ljude koji strastveno rade...
februar 2024
ASA Bolnica Sarajevo
DAN KARIJERA ZŠEM-a
Individualnim pristupom studentima, stvaramo ohrabrene mlade intelektualce