VELIKA PRIČA O MATI RIMCU
Financial Times ga usporedio s Elonom Muskom
Manager.ba/Indikator.ba BiH 22 studenog, 2018

Financial Times objavio je veliku priču o Mati Rimcu u kojoj, u samom uvodu, piše kako ga brojni uspoređuju s Elonom Muskom. 

Naveli su kako im je zajedničko to što su obojica osobe koje su proizvele revolucionarne automobile koji dosežu rekordne brzine.

Upravo zato su obojica hvaljeni, a zajedničko im je i to što imaju nekonvencionalne lokacije na kojima se njihovi automobili proizvode. 

Podsjećaju čitatelje kako se Teslini automobili proizvode u Kaliforniji, dok se Rimčevi automobili proizvode u Zagrebu. 

Kada je tvrtka Tesla proizvela svoj prvi automobil, Roadster, 2008. Elon Musk je imao tek 37 godina.

Rimac danas pak ima tek 30 godina.

Tesla je prošle godine proizveo 100.000 automobila, a ove godine bi taj broj mogao utrostručiti.

Rimčevi se pak automobili mogu prebrojati na prste ruku, dodaje Financial Times koji je i razgovarao s Rimcem. 

"Čast je biti uspoređen s njim, ali Tesla je puno veća tvrtka. Mogli ste nas tako usporediti i s Mercedesom", dodao je, prenosi Index.hr. 

Rimac je pojasnio i kako je Musk osnovao tvrtku novcem koji je zaradio prodajom PayPala, dok je on počeo svoj biznis u garaži svojih roditelja. Ispričao im je kako je pretvarao jedan BMW u vozilo koje će imati pogon na baterije ali i koje će se moći utrkivati. 

Rimac Automobili su svoj prvi automobil predstavili u Frankfurtu na Auto Showu i tada su dobili narudžbe za osam vozila, a zadnja od tih narudžbi se još uvijek priprema.

Njihov drugi automobil, C_Two, koji doseže maksimalnu brzinu od 415 km/h, bit će proizveden u 15 primjeraka, a svaki će koštati po 2,1 milijuna dolara, prenosi Financial Times. 

FT piše i kako su oko dvije trećine biznisa Rimac Automobila zapravo proizvodnja baterija i motora koje isporučuju drugim proizvođačima automobila. 

Navodi kako se njihova tehnologija nalazi u automobilima brojnih zvučnih imena, poput Aston Martinovih superautomobila ili Jaguara kojim su se na dan vjenčanja vozili Meghan Markle i Princ Harry.

Nisu zaobišli ni suradnju Rimac Automobila s Automobilima Pininfarina iz Italije. 

Rimac velik dio uspjeha pripisuje metodi pokušaja i promašaja iz ranih dana tvrtke.

Stare fotografije pokazuju početke tvrtke, ljude koji spavaju na kaučima, naslagane baterije i hrpe žica i kablova. 

"To je zaista bilo jako opasno. Veliki naponi posvuda. Bilo je ludo", kaže Rimac. 

Financial Times piše i kako Rimac živi nomadskim stilom života.

Pišu kako je večer prije intervjua stigao s puta u ponoć, potom radio na zadacima iz mailova do pet ujutro.

U uredu je sljedećeg jutra bio već u osam ujutro, a 13 sati nakon toga razgovarao je s njima.

Pritom dodaju kako nisu bili vidljivi tragovi umora. 

Javljaju i kako sljedećeg jutra putuje u Njemačku, a potom dan poslije, za Kinu. 

"Navikao sam se nakon deset godina. Ja sam to izabrao, znate. Teško je, ali moram to prihvatiti", dodaje. 

Unatoč napornom poslu, Rimac si ne može priuštiti jedan od svojih automobila, piše Financial Times koji dodaje da si Rimac isplaćuje normalnu plaću te da nema keša iako njegov udio u njegovoj tvrtki vrijedi milijune. 

Povezani članci

1

2

Video
PREDRAG ČOVIĆ, PREMIJER ZHŽ
Vratite se ovdje
Berislav Marszalek, Entrio
Imamo ljude koji strastveno rade...
februar 2024
ASA Bolnica Sarajevo