SHEEZ GAMES
Bračni par iz BiH s njemačkom adresom kreira novi brend društvenih igara
Manager Svijet 20 veljače, 2024
Izvor fotografije:
N1

Damir i Emina Bašić, bračni par iz Bosne i Hercegovine koji već nekoliko godina živi i radi u Njemačkoj, kreirali su novi brend za društvene igre. Sheez Games je nastao, kako je rekao Damir za N1, iz želje da naprave nešto "opipljivo" s obzirom da se njegov posao (video produkcija) vezuje isključivo za digitalni svijet. 

 

Na tržištu je već i prva igra “Memopolis” koja je izazvala pažnju. No, iza nje stoji mali kreativni tim iz BiH s kreatorima Eminom i Damirom.

"Ideja je nastala iz želje uraditi nešto što je opipljivo budući je sve što sam radio – glazba, film, animacija, bilo digitalno. Ipak, moralo je imati veze s umjetnosti kao i dosadašnje digitalne stvari, s tim kako je moralo očigledno imati i praktičnu upotrebljivost. I eto, tako sam došao do društvenih igara, pa smo moja supruga Emina i ja stvorili Sheez Games. Proces je trajao puno duže od očekivanog, ali sad će, htjeli mi to ili ne, sve morati ići puno brže ukoliko mislimo graditi brend. Inače nismo neki veliki igrači društvenih igara. Ideja vodilja je više bila mišljenje kako u glavi imamo dobar proizvod koji će, u najboljem slučaju, ljude dobro zabaviti”, rekao je Bašić za N1.

Njihova prva igra "Memopolis" je već dobro popularna "memory igra", a svih 36 kartica je različito.

“Umjesto traženja dva ista motiva, u Memopolisu se traze dva različita objekta iz istog grada. U ovom slučaju, iz jednog od 6 najvećih njemačkih gradova: Berlin, Hamburg, Minhen, Keln, Frankfurt i Stutgart. Upravo zbog toga je Memopolis prvenstveno namijenjen za njemačko tržište, ali se već sada moze naručiti i iz ostalih zemalja EU. Memopolis se ne može naručiti u BiH, jer je poštarina jako skupa, ali će igra već od ožujka biti dostupna u nekoliko prodavaonica u BiH”, naveo je.

Igra je već izazvala pažnju, a neki su je i “testirali”.

"Prva reakcija kod svakoga je oduševnjenje dizajnom. Dizajn kartica je radio Sandin Međedović (Studio 10) iz Srajeva, a kompletno brendiranje Sheez Game-a, kao i kutiju za Memopolis je radio Goran Lizdek, po zanimanju moj najbolji prijatelj (smijeh). Druga reakcija je bila "Jao pa ja ne znam pola ovih građevina". U tome je i fazon, nakon nekoliko rundi igranja ćeš znati. Zbog toga je i dozvoljeno tijekom igranja baciti pogled na popis građevina kako bi točno znao iz kojeg je grada. Treća reakcija je: "Kako mogu kupiti igru?"", naveo je Damir.

Igirca je namijenjena za sve dobne granice, odnosno potrebno je samo znati čitati jer se na karticama nalaze imena objekata.

"Ja sam idejni tvorac, odnosno autor igre. Emina je šefica birokratije i neko ko trezvenije misli o svemu. Drugim riječima, normalnije razmišlja o svim troškovima (smijeh). Nasa Emina Sabirović je prevela tekstove s njemačkog na engleski”, dodao je Bašić.

Više informacija o igri možete pronaći na stranici sheezgames.com.

Damir Bašić inače je postao poznat po svom projektu “Duka's Music Mission” u okvir kojeg je kreirao glazbene sadržaje s najmanje jednom osobom iz svake zemlje svijeta. 


N1 | Manager.ba

Povezani članci

1

2

Najnovije vijesti
Video
IVICA JAKIĆ
Od fotografa glazbenih zvijezda do vizionara goriva budućnosti
JELENA ČAČULOVIĆ, WELTPLAST
Tvrtku tretiramo kao dijete u obitelji
PREDRAG ČOVIĆ, PREMIJER ZHŽ
Vratite se ovdje