MONTENEGRO AIRLINES
Biznismen iz dijaspore želi zrakoplov pretvoriti u restoran
Manager Regija 16 ožujka, 2025

Najbolju ponudu za kupovinu posljednjeg zrakoplova bivšeg državnog zračnog prijevoznika Montenegro Airlinesa dao je Bojan Dragaš. Odluka o prodaji čeka pravosnažnost. 

 

Dragaš je biznismen iz Sjedinjenih Američkih Država crnogorskog porijekla. Ponudu na oglas stečajne uprave dao je preko zastupnika, a planira zrakoplov rastaviti, prenijeti na drugu lokaciju i od njega napraviti restoran.

Stečajni upravnik je donio odluku o izboru Dragaša kao najpovoljnijeg ponuđača za  zrakoplov Fokker 100, po cijeni od 57.000,68 eura. Početna cijena bila je 23.900 eura. Ostala dva natjecatelja dala su niže ponude. Krajem prošle godine isti zrakoplov nije prodan po najnižoj cijeni od 33.000 eura jer nije bilo kupaca.

Zrakoplov nema motore ni glavne instrumente i već duže od pet godina se nalazi na sporednoj pisti podgoričke zračne luke.

U travnju 2021. godine u kompaniji je uveden stačaj zbog poreznog duga od 12 milijuna eura. Ukupni dugovi bili su oko 170 milijuna eura. Kompanija je radnicima ostala dužna neto zarade za sedam mjeseci i doprinose za tri godine.

 

 

Fokker 100 je najveći zrakoplov ikada razvijen u nizozemskoj tvornici Fokker. Predstavljen je 1980-tih godina kao veoma pouzdan zrakoplov s niskim operativnim troškovima i bez konkurencije je bio najprodavaniji u kategoriji zarakoplova sa oko 100 sjednih mjesta. 

Fokker 100 Montenegro Airlinesa proizveden je krajem 1990. godine. Promijenio je više vlasnika, a najveći dio "službe proveo" je baš kao dio flote Montenegro Airlines.

Ima dužinu od 35,53 metra, maksimalnu visinu 8,5 metara, raspon krila 28,08 metara i prečnik trupa od 3,30 metara. 

 

Manager.ba

 

Video
MARIO NENADIĆ, UDRUGA POSLODAVACA FBIH
Parcijalna rješenja ne donose promjene
EMIL BALAVAC, MINSTAR TRGOVINE, TURIZMA I ZAŠTITE OKOLIŠA HNŽ
Prirodni resursi ne smiju biti tu samo za zaradu i masovni turizam
DR. SC. IGOR ŽIVKO
Nameti na plaću su nam daleko veći od onih u okruženju