PRVE BH FIGURICE PEZ®
Bh. potrošači godišnje kupe 200.000 figurica, te oko 4 milijuna bombonica
Manager.ba BiH 25 listopada, 2018
PEZ®
Izvor fotografije:
PEZ®

U Sarajevo City Centru danas je održana press konferencija na kojoj su predstavljene prve bosanskohercegovačke PEZ® figurice.

Riječ je figuricama namijenjenim ljubiteljima nogometnih klubova Željezničar i Sarajevo.

Inače, PEZ® je jedan od najpoznatijih brendova iz kategorije slatkiša koji dolazi iz Austrije, EU.

 

 

U prošlosti sva proizvodnja namijenjena bivšim zemljama Jugosalavije kretala je iz Slovenije.

Nakon potrage za savršenim distributerom 2008. godine, PEZ® uspostavlja suradnju sa kompanijom Spanish Market, sa kojima danas obilježavaju desetu godišnjicu uspješnog poslovanja.

 

 

„Kompanija PEZ® i Spanish market započeli su suradnju još 2008. godine, koja bez prekida traje punih 10 godina. PEZ® kao konditorski brend namijenjen svima dostupan je u svim supermarketima, hipermarketima, prodavnicama, benzinskim stanicama i kioscima širom BiH. Kada je u pitanju bh. tržište potrošači u prosjeku godišnje kupe 200.000 figurica, te oko 4 milijuna bombonica“, istakla je Claudia Muhr, direktorica međunarodne prodaje, PEZ® International GmbH.

 

 

Kompanija Spanish Market pored brenda PEZ® uvozi i distribuira nekolicinu poznatih svjetskih brendova ali pored njih posjeduje i vlastiti proizvodni pogon za proizvodnju kroasana Quickie, te grickalica Mas Palitos.

„Kompanija Spanish market izrazito je ponosna na vlastiti uspjeh koji gradi već više od 20 godina na tržištu BiH, a pored brendova koje zastupamo na našem tržištu najponosniji smo na vlastiti proizvodni asortiman. Kada je u pitanju PEZ® jako smo sretni da smo za ovaj period uspjeli pozicionirati ovaj brand na tržitu na nivou kakav ova kompanija zauzima i u zemljama Europe, ali i svijeta uopće. Kao kruna naše desetogodišnje suradnje, danas zvanično lansiramo prve i zvanične bh. figurice PEZ®”, izjavila je Alma Tahirović, brand manager PEZ®-a ispred kompanije Spanish Market doo.    

Odluka da prve figurice PEZ®-a za bh. tržištu budu upravo ove, ogledala se u tome da PEZ® vole i veliki i mali, baš kao što je slučaj sa ova dva najbolja bosanskohercegovačka kluba.

 

 

„Drago nam je da smo uspjeli ostvariti suradnju sa brendom kao što je PEZ®. Vođeni našim sloganom 'Od malena za sva vremena' htjeli smo napraviti nešto što će obradovati mališane, ali i one nešto starije”, izjavila je Anela Potura, direktorica marketinga FK Sarajevo.

Svoje zadovoljstvo nije krio ni Emir Dobrača, marketing menadžer FK Željezničar koji je ovom prilikom izjavio: „Jako mi je drago da je i naš klub postao član velike porodice PEZ®, a najviše raduje činjenica da će najmlađi navijači našeg kluba imati novu omiljenu figuricu sa plavim bojama na njoj“.

S obzirom na suradnju koju imaju kompanija Spanish market i PEZ®, na obostrano zadovoljsvo svi posjetitelji Sarajevo City Centra moći će danas u tijeku dana obići najinteresantniju izložbu ove godine, izložba kolekcionara PEZ® figurica i PEZ® proizvoda uopće. Tu će se predstaviti najveći i najstariji kolekcionari.

 

 

“Na ovoj izložbi predstavit će se ukupno pet kolekcionara, među njima i najveći bh. kolekcionar, ali i neke od najvrjednijih figurica u našoj zemlji. Izložba će biti postavljena danas do 20 sati”, dodala je Tahirović.

„Najstarija figurica u mojoj kolekciji je Pluton patenta 2.6 i oznakom države "V" - (Jugoslavija) proizvedene tijekom 60-tih godina prošlog stoljećaa.

Kao najrjeđu izdvojio bih varijantu Mickey Mouse iz 1970. godine (patent 3.4, Jugoslavia, oznaka države "5") sa tamnim licem.

Danas ću u SCC-u prezentirati jedan dio svoje kolekcije“; izjavio je prof. Suvad Lelo, najveći kolekcionar iz BiH.

Više o kompaniji Spanish Market na www.spanishmarket.ba 

Više o kompaniji PEZ® na www.pez.com