SAVJETI
3 načina kako vam PDF knjiga može pomoći u promociji
Manager.ba/poduzetnik.biz 17 listopada, 2019
Izvor fotografije:
poduzetnik.biz

Korist koju vam digitalne knjige, češće zapravo brošure, mogu donijeti, ogromna je.

 

Da, sadržaj na internetu je kralj! O tome sam pisala u više navrata i ponavljat ću dokle god bude tako.

U moru različitih vrsta sadržaja za web, vjerojatno vam u posljednjih par godina pozornost privlače PDF knjige ili engleski e-books.

Korist koju vam digitalne knjige, češće zapravo brošure, mogu donijeti, ogromna je.

Zato sam za vas odlučila popisati tri načina na koja možete donijeti tu korist svojoj tvrtki tako što ćete povećati vidljivost, dobiti adrese potencijalnih kupaca i na kraju ostvariti i veću prodaju.

 

PDF knjigom educirajte svoje potencijalne kupce

Da biste izradili svoj primjerak digitalne knjige ili brošure, ne trebaju vam posebne vještine ni skupi alati.

Jednostavno otvorite vrlo popularnu i uglavnom besplatnu Canvu ili pak PowerPoint program koji se nalazi na svakom računalu.

Podesite veličinu stranice knjige ručno i možete krenuti s ubacivanjem teksta i fotografija.

Pazite pritom da teksta ne bude previše i da ga pametno strukturirate, kao i da koristite fotografije koje su visokih rezolucija (a to su sve one iznad 1.500 px po dužoj stranici).

Promatrate li sebe kad vam drugi pokušavaju prodati svoje proizvode ili usluge, lako ćete zamijetiti da ne volite direktnu prodaju, već vam je draža edukacija.

O temi koja vas zanima pročitat ćete članak, pogledat ćete rado video i, naravno, preuzet ćete besplatnu digitalnu knjigu ako želite saznati više.

Na isti način razmišljaju i vaši potencijalni klijenti. Zato im osigurajte more besplatnog sadržaja i pridobijte njihovo povjerenje, koje pak je ključ svake prodaje.

 

Digitalnom knjigom i do novih e-mailova

Iako je od 25. svibnja 2018. na snazi GDPR, to ne znači da vam je zabranjeno prikupljanje mailova.

Dapače, upravo uz pomoć e-booka najlakše ćete doći do mailova potencijalnih kupaca.

Kako? Facebook oglasi omogućuju vam kreiranje takozvane lead forme. Jednostavno ćete svojim čitateljima ponuditi digitalnu knjigu zauzvrat za njihovu e-mail adresu.

Kako je moguće u spomenutu formu ubaciti i GDPR privolu, vaše ruke ostaju čiste, a vaš pretinac s poštom popunit će se u samo nekoliko tjedana mailovima koje ćete kasnije koristiti u svrhu dodatne edukacije kupaca i u svrhu prodaje.

 

Iskoristite PDF za prikriveno oglašavanje

Prikriveno oglašavanje (eng. product placement) često koristimo u raznim časopisima, serijama i filmovima.

Na primjer, u filmu E.T. korišteni su bomboni Reese’s Pieces tvrtke Hershey’s, čija se prodaja nakon izlaska filma povećala za 65%. Slično danas rade i brojni influenceri kada fotografiraju svoju dnevnu sobu, na primjer, a na stoliću možete zamijetiti proizvode određenih marki koje promoviraju.

Isto možete učiniti i sa svojom PDF knjigom. Jednostavno ubacite pokoji proizvod, vaše tvrtke ili tvrtke koju promovirate.

Iako sadržaj možda direktno nije povezan s proizvodom koji ste ubacili, već indirektno, čitateljima će se zabilježiti podatak u podsvijesti, osobito ako isti proizvod u kratko vrijeme vide još i na društvenim mrežama ili nekom dodatnom oglasu koji ste pokrenuli.

Probajte! Uvjeravam vas da vam uspjeh neće izostati.

 

Andreja Rambrot je stručnjakinja za pisanje tekstova za web (content) i brendiranje. Kroz svoje poslovanje, klijentima pomaže ispričati i promovirati njihove priče na kvalitetan i lako razumljiv način. Stalna je predavačica na Institutu za menadžment (program Specijalist za digitalni marketing i prodaju) te objavljuje na nekoliko poslovnih portala. Vlasnica je brenda Pisalica i portala Princeza.hr.

Tagovi: