FORBES
100 najvrjednijih svjetskih brendova za 2018. godinu
Manager.ba/Poslovne novine Svijet 26 lipnja, 2018

Prema Forbesu, 100 najvećih brendova na svijetu, zajedno vrijede 2,15 triliona dolara.

Zanimljivo je da prvih pet mjesta zauzimaju tehnološke kompanije, a među deset najvećih smjestila se još je jedna iz ove branše.

U infografici ispod pogledajte koji su se našli na listi 100 najvećih:

Lista top 10 brendova izgleda ovako:

  BREND VRIJEDNOST (U MILIJARDAMA DOLARA) GODIŠNJI RAST GRANA INDUSTRIJE
#1 Apple $182.8 +8% Tehnologija
#2 Google $132.1 +30% Tehnologija
#3 Microsoft $104.9 +21% Tehnologija
#4 Facebook $94.8 +29% Tehnologija
#5 Amazon $70.9 +31% Tehnologija
#6 Coca-Cola $57.3 +2% Napici
#7 Samsung $47.6 +25% Tehnologija
#8 Disney $47.5 +8% Zabava
#9 Toyota $44.7 +9% Automobilizam
#10 AT&T $41.9 +14% Telekomunikacije
Povezani članci

1

2