NOVI REKORD
ŠIRENJE POSLOVANJA U EUROPI: U posljednjih 12 mjeseci prevezeno 30 milijuna putnika
Manager.ba BiH 07 svibnja, 2018

Wizz Air, jedna od aviokompanija sa najbržom stopom rasta u Europi i vodeći niskotarifni avioprijevoznik u centralnoj i istočnoj Europi, postigao je novi rekord po broju putnika u svojoj povijesti. Na osnovu najnovijih statističkih podataka o prometu, kompanija je u proteklih 12 mjeseci prevezla više od 30 milijuna putnika, dok je poslovanje širom Europe poraslo za 24 posto u odnosu na prethodni period. 

U okviru najvećeg procesa proširenja poslovanja, pokrenutog početkom ožujka, ovaj avioprijevoznik uvodi 700 novih letova tjedno i očekuje isporuku 21 aviona tipa Airbus u svojim europskim bazama za samo 17 tjedana. 

Za samo osam tjedana, Wizz Air je već uveo 34 nove niskotarifne linije širom svoje europske mreže i predstavio tri nove destinacije kojima je dodatno proširio svoju ponudu avio karata po izuzetno niskim cijenama: Atenu u Grčkoj, Harkov u Ukrajini i austrijsku prijestolnicu Be. Wizz Air linija Tuzla-Beč zvanično je počela prometovati u petak 27. travnja, a svi putnici i putnice iz Bosne i Hercegovine liniju mogu koristiti tri puta tjedno, ponedjeljkom, srijedom i petkom.

Brz rast poslovanja kompanije Wizz Air donosi veoma povoljne letove i najbogatiju moguću ponudu za klijente, uz jednostavan online sistem za rezervacije, što putnicima stvara mogućnost za nezaboravne doživljaje na više od 140 uzbudljivih destinacija širom Europe i van nje. 

„Ponosni smo što smo ostvarili još jedan značajan uspjeh u povijesti WIZZ-a i oborili rekord po broju putnika u proteklih 12 mjeseci. Više od 30 milijuna putnika su poslovno ili privatno uživali u veoma povoljnim letovima WIZZ-a širom naše velike i raznovrsne mreže”, izjavila je Sorina Ratz, v.d. direktorica korporativnih komunikacija u kompaniji Wizz Air. „I dalje smo jedna od aviokompanija sa najvećom stopom rasta u Europi, uz snažan i stabilan dvocifreni rast svake godine, što našim putnicima daje mogućnost još većeg izbora letova po najnižim cijenama. Naš cilj je da vas oduševimo i potaknemo da otkrijete našu europsku mrežu, a posada Wizz Aira je spremna da vas dočeka sa osmijehom na ulasku u avion”.

Wizz Air poziva putnike da proslave brzi rast kompanije i prate #WIZZaroundEurope na društvenim mrežama kako bi dobili priliku da osvoje vrijedne nagrade. Do sada su klijenti Wizz Aira osvojili više od 15 WIZZ vaučera čija vrijednost premašuje 8.000 eura, što pobjednicima pruža mogućnost da posjete razne destinacije u okviru WIZZ mreže. 

Povezani članci

1

Video
VIDEO
Kako izgraditi osobni brend - 5 ključnih elemenata
VIDEO
Hrvatska pjevačica otkriva tajnu rasta La Piela za 500 posto u godinu dana
VIDEO
Mate Rimac: Poznat mi je osjećaj kad puno radiš, a ne znaš hoće li firma preživjeti do idućeg tjedna