tarčin-ivan

VIDEO Pogledajte kako napreduje izgradnja mosta na dionici autoputa Tarčin-Ivan

Trenutno se vrši priprema za naguravanje N segmenta lijeve rasponske konstrukcije, dok se u isto vrijeme vrše iskopi temelja stubova S11 i S12 također lijeve rasponske konstrukcije, kao i montaža armature i oplate tijela stubova S6, S7 i S8 desne rasponske konstrukcije.

 

Radovi na poddionici Tarčin - Ivan, dijelu Koridora 5C, uveliko su u toku, a jedan dio poddionice uključuje i radove na mostu Raštelica 1, koji će biti dug 518 metara.

Hrvatski

Pogledajte dinamiku radova na poddionici Tarčin – Ivan

Plan je da se poddionica Tarčin – Ivan pusti u promet na početku ljeta 2022. godine.

 

Poddionica Tarčin – Ivan podijeljena je na dva lota. LOT 1 uključuje dio od  Tarčina do ulaza u Tunel Ivan, dok je LOT 2 sam Tunel Ivan. Jedan od zaštitnih znakova LOT-a 1 je most Raštelica 2, s dužinom od 610 metara, most koji sa svojih 19 raspona premoštava magistralnu cestu i širu dolinu.

Hrvatski

VIDEO Sarajevo i Mostar sve bliže: Autoceste između Tarčina i Ivana gradi se punom parom

Osim bržeg i ugodnijeg putovanja izgradnjom moderne autoceste Tarčin – Ivan otvara se i ekonomska perspektiva i poboljšava zaštita okoliša kroz ovaj projekt ukupne vrijednosti 124 milijuna eura bez PDV-a.

 

Približiti Sarajevo i Mostar i skratiti udaljenost na ovoj dionici spajanjem ceste M17 s koridorom 5c jedan je od prioriteta Javnog poduzeća Autoceste Federacije Bosne i Hercegovina, kažu u javnoj kompaniji.

Hrvatski

Potpisan ugovor: Kreće izgradnja poddionice Tarčin – ulaz u tunel Ivan

Danas je u sjedištu JP Autoceste FBiH u Mostaru potpisan Ugovor o izgradnji dionice Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan, LOT 1, Tarčin – ulaz u tunel Ivan.

 

Ugovor su potpisali Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH kao investitor i u ime konzorcija izvođača radova Euro- Asfalt d.o.o. i Granit AD Skopje, Hamed Ramić, direktor Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo (BiH) te Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija FBiH u svojstvu svjedoka sa strane JP Autoceste FBiH i Almedin Husomanović u svojstvu svjedoka ispred konzorcija izvođača radova.

Hrvatski

VIDEO Je li moguće? Radovi na dionici Tarčin-Ivan napreduju brže od planiranog

Tenderska procedura za izgradnju poddionice od Tarčina do ulaza u tunel trebala bi biti okončana u sljedećim danima.

 

Trenutno se izvode radovi na sjevernoj i južnoj strani portala tunela Ivan.

Tenderska procedura za izgradnju poddionice od Tarčina do ulaza u tunel trebala bi biti okončana u sljedećim danima.

Probijanje tunela Ivan izvodi se intenzivno sedam mjeseci. Već je iskopano približno 200 metara na dva pravca s hercegovačke strane.

Gradnja napreduje brže nego je planirano.

Hrvatski

VIDEO Pogledajte dionicu Tarčin – Ivan

Ovaj tunel je dvocijevni sa po dvije trake i proći će kroz planinski prijelaz Ivan Sedlo.

 

Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Tunel Ivan je 57.628.570,37 eura bez PDV-a, i bit će financiran sredstvima osiguranima kod Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD)  i bespovratnim grant sredstvima odobrenim od strane WBIF (sredstva EU) u visini od 11,4 milijuna eura, najavljeno je uoči potpisivanja Ugovora o izgradnji dionice Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan, LOT 2, Tunel Ivan.

Hrvatski