esports

Esports Friendly Fire otvorio prvu poslovnicu u Meksiku od planiranih 30



Najveća hrvatska esports franšiza planira do 2027. napraviti exit težak 100 do 300 mil. dolara.
Najveći hrvatski lanac esports igraonica Friendly Fire proširio se u Meksiko i postao prva hrvatska franšiza u toj državi. Friendly Fire planira imati 14 igraonica, a potpisan je i veliki ugovor za Meksiko.
Friendly Fire u godinu dana u prihodu narastao 8,21%, a u broju korisnika 33%

Hrvatski

Hrvatica ‘vrti’ milijarde: Ima 27 godina i u Forbesovih Top 30 je

Lana Zgombić (27) u svega šest godina probila se u industriji videoigara na svjetskoj razini kao vrhunska producentica.

 

U Zagrebu su joj mama i baka, a kaže kako se trudi posjećivati ih što češće.

Lana Zgombić (27) u svega šest godina probila se u industriji videoigara na svjetskoj razini kao vrhunska producentica.

Živi i radi u Londonu, a pripreme za ovu karijeru započela je još u osnovnoj školi.

Hrvatski

Svi žele biti esport milijunaši, ali pod koju cijenu?

Za promatrače koji prvi put promatraju neko esport natjecanje, možda će se ideja o dijeljenju milijunskih nagradnih fondova grupi "klinaca" koji igraju videoigre, činiti glupom. No činjenica je da je esport industrija sve veća i jača, a time su i nagradni fondovi velikih turnira sve impresivniji.

Najjednostavnije je povući paralelu s nogometom.

Nagradni fond na Svjetskom nogometnom prvenstvu dovoljan je motiv za brojne nogometaše.

A ni osvajanje titule prvaka nije za odbaciti.

Hrvatski

Sarajevo dobija prvi Esport kompetitivni gaming centar

U Sarajevu će sljedećih dana biti otvorena Connect Arena, prvi pravi Esport kompetitivni gaming centar koji je član E-BLUE franšize i koja je dizajnerski rađena po uzoru na oko 550 E-BLUE gaming centare i gaming zajednicu koja ima blizu milijun igrača.

SUVREMENA OPREMA

Adis Alikadić, direktor firme Connect Now je kazao kako sva oprema i gaming koji periferija u Connect Areni je od proizvođača E-BLUE , čiji će se showroom prostirati na 70 m2 u sklopu maloprodajnog dijela Connect Arene.

Hrvatski

12 najvrijednijih svjetskih esports kompanija

Esport kompanije svakodnevno kupuju i prodaju timove i igrače kako bi se natjecali u najboljim ligama i privukli publiku na Amazonovom Twitch.TV-u i Alphabetovom YouTube kanalu.

Postoje tako i vidljive sličnosti s tradicionalnim sportskim ligama.

Roit Games je u ljeto 2017. počeo prodavati franšize za 10 milijuna dolara za popularnu igru League of Legends.

Activation Blizzard je u isto vrijeme također prodavao franšizu za čak 20 milijuna dolara za njihovu Overwatch League-u.

 

Hrvatski