digitalni marketing

Zašto je "ključno" kreirati kampanju na Googl AdWords

Slažete li se kako je uvijek cilj oglašavanja, povećanje zarade.  Međutim nekada se do toga cilja dolazi na razne načine. Nekada je to malo kraći a nekada duži put.

 

Većini ljudi cilj kreiranja kampanje je isključivo zarada. Što je i logično. Međutim, postoje određeni načini kako možete doći do željene zarade.

Kampanja može biti uspješna i ako vam niko ne klikne na oglas. Kako? Saznajte u tekstu ispod!

 

Kampanje na Googlu AdWords mogu imati sljedeća 3 cilja:

Undefined

Pet besplatnih alata u digitalnom marketingu

U doba kada sve ima svoju cijenu, zvuči skoro pa nemoguće da se na tržištu mogu pronaći alati koji nam uvelike pomažu u poslovanju, a koji su – BESPLATNI! (da, dobro ste pročitali b e s p l a t n i).

 

Bilo da se radi o uređivanju fotografija, pronalasku ključnih riječi ili jednostavno o istraživanju tržišta , za svaki od navedenih pojmova dostupan je barem po jedan alat kojime se možemo služiti online, prenosi profitiraj.hr.

Undefined

Pet besplatnih alata u digitalnom marketingu

U doba kada sve ima svoju cijenu, zvuči skoro pa nemoguće da se na tržištu mogu pronaći alati koji nam uvelike pomažu u poslovanju, a koji su – BESPLATNI! (da, dobro ste pročitali b e s p l a t n i).

 

Bilo da se radi o uređivanju fotografija, pronalasku ključnih riječi ili jednostavno o istraživanju tržišta, za svaki od navedenih pojmova dostupan je barem po jedan alat kojime se možemo služiti online.

Ovaj put smo odlučili izdvojiti ovih 5 alata:

Undefined

FORBES SAVJETUJE: 7 stvari koje trebate znati ako želite uspjeh u digitalnom marketingu

Od kada je digitalni marketing postao pristupačniji, sa rezultatima koje je mnogo lakše pratiti nego što je slučaj u tradicionalnom marketingu, mnoge kompanije prelaze na ovaj oblik rada.

Korištenje pristupa kao što su video-marketing, marketing sadržaja, marketing na društvenim medijima i mobilno oglašavanje može vam pomoći da unaprijedite cijelokupno poslovanje, izgradite prepoznatljiv brend (i sebe kao brend) i da omogućite kompaniji da se bolje rangira u pretrazi na Googlu, a sve to uz minimalne troškove i vrijeme.

Undefined

DIGITALNI MARKETING U 2018: Greške koje ne trebate napraviti

U posljednjih nekoliko godina, dosta srednjih i velikih kompanija, kako u našoj državi tako i šire, koristilo je društvene mreže u marketinške svrhe. Međutim, istraživanja su pokazala da, i pored značajnih ulaganja i napora, dosta marketara i dalje ne zna odrediti i pokazati koliki je stvarni utjecaj njihovih ulaganja u digitalni marketing. Stoga, bez obzira kakva je vaša strategija za digitalno oglašavanje, uvijek je dobro, s vremena na vrijeme, vratiti se na početak, revidirati sve korake i ciljeve, kako biste bili sigurni da dobro i kvalitetno implementirate svoje kampanje.

Hrvatski