SAVJETI
Zašto biste kupcima trebali dati dobar razlog da ostanu lojalni
manager.ba Prodaja i menadžment 01 srpnja, 2022

Osnovno pravilo svakog posla je da morate prodati stvari da biste zaradili novac. Umjetnost zatvaranja prodaje, od najveće je važnosti za svaki poslovni poduhvat. Uostalom, ne možemo očekivati ​​nikakvu zaradu ako ne ostvarimo nikakvu prodaju.

Dobivanje kupaca je ključno za uspjeh vašeg preduzeća

Evo 5 metoda pomoću kojih biste mogli pridobiti dobar broj kupaca, zadržati ih lojalnim dugo vremena i rezultat će biti profitabilan posao za vas i vašu porodicu.

1. Uvijek isporučujte kvalitetnu robu ili usluge

Ne postoji bolje sredstvo za vašu poslovnu poruku od samih proizvoda. Dosljedna ponuda stvari koje su više nego vrijedne vremena i novca vaših kupaca označit će vas kao kompaniju koja je posvećena kvalitetnim proizvodima i uslugama. Ovo će vam dodatno poslužiti u budućim poslovima sa istim klijentima, što će ih učiniti vrijednim reklamnim vozilima za vaše poslovanje jer će širiti vijest o izvrsnosti vaše usluge ljudima koji pripadaju njihovoj mreži.

2. Uvek pokušajte da preterate sa isporukom

Ljudi vole da primaju više od onoga što su platili, stoga ako im stalno dajete neke dodatke, njihovi umovi bi bili uslovljeni da veruju vašem poslu za buduće transakcije.

3. Obezbijedite bonuse

Pored proizvoda koji prodajete, dodajte još neke robe koja bi oživjela paket. Učinite to na način da ćete svoje klijente upoznati s vrijednošću bonusa ako su na drugi način kupljeni. To će svakako povećati vrijednost vašeg proizvoda i učiniti ga povoljnijim za uspješnu prodaju. Osim toga, vaši bonusi bi podstakli dobru volju kod vaših klijenata, a to bi moglo biti puno, dugo za buduće narudžbe.

4. Izgradite odnose

Važnost izgradnje dobrih odnosa sa vašim klijentima ne može se potcijeniti, pokušajte da humanizujete svoj pristup kako bi se vaši klijenti odnosili prema vama kao prema nekome ko je više od poslovnog pružaoca, već i kao prijatelj. ZAPAMTITE – Kupci su pravi ljudi!

5. Iskoristite mailing listu

Lista za slanje je oružje broj jedan trgovca – prikupljanjem podataka o kontaktu ljudi koji su možda bili zainteresovani za vašu trenutnu ponudu, moći ćete da uslovljavate iste ljude za buduću prodaju. Ovo bi moglo dobro služiti vašim poslovima dosta dugo vremena, jer jedna uspješna prodaja može uzrokovati drugu i drugu nakon toga. Ključ? Prati…prati…prati! Dobro vodite računa o svojoj bazi pretplatnika, a oni će se zauzvrat dobro pobrinuti za vaše poslovanje.

Osvajanje kupaca je više od sreće. To podrazumijeva puno strateškog planiranja i dobrog planiranja. Zadržavanje kupaca također uključuje isti nivo posvećenosti. U ovom visoko konkurentnom svijetu povjerenje igra integralnu ulogu u postizanju naših ciljeva. Dajte sve od sebe da osvojite povjerenje svojih kupaca, vodite računa o tome i sigurno će ovo povjerenje podsticati dobro poslovanje za vas dugi niz godina.

O Autoru
manager.ba