INTERVJU
Kako brendirati fitnes centar? Intervju s Edinom Voljevicom, vlasnicom fitnes centra - Perfect Fit Gym and Fitness
manager.ba Prodaja i menadžment 16 srpnja, 2022

Edina Voljevica, mlada je menadžerica na čelu fitnes centra - Perfect Fit Gym and Fitness u Mostaru. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu, a magistrirala na oblasti menadžmenta na Univerzitetu „Džemal Bijedić“ u Mostaru. Već tokom studija se interesirala za izgradnju brenda i brendiranje proizvoda/usluga, a priliku da radi na brendiranju usluge fitnes centra je dobila i iskoristila nakon otvaranja teretane.

 

 

Možete li nam opisati kako je započela Vaša biznis priča?

U razgovoru sa mojim bratom koji je tada  bio veliki zaljubljenik u teretanu i treninge dolazimo na ideju stvaranja jednog ugodnijeg ambijenta za treniranje u našem gradu. Istražili smo tržište i ustanovili da je našem gradu zaista nedostajao jedan takav centar čija će misija biti buđenje svijesti kod ljudi o vježbanju i zdravom načinu života. 2015. godine krenuli smo u realizaciju i tako je nastao Perfect Fit Gym and Fitness. Naporno smo radili u samom startu, s puno entuzijazma smo započeli biznis, a cilj nam je bio da naš brend bude prepoznat i cijenjen od strane naših klijenata. Danas, naši članovi iskazuju svoje zadovoljstvo našim uslugama, osjećaju prijatnu energiju i ljubav koju smo uložili tokom stvaranja Centra te nam često sa oduševljenjem govore baš o pozitivnim utiscima i osjećajima u vezi sa boravkom u njemu.

 

 

Da li biste mogli izdvojiti neke detalje iz procesa razvoja Centra i njegovog brendiranja?

U toku najintenzivnijeg razvoja Centra ja sam upisala master studij na Univerzitetu "Džemal Bijedić" u Mostaru, gdje sam magistrirala na temu “Primjena menadžerskih alata u sportsko – rekreativnom centru“. Za potrebe rada, metodološkim istraživanjem obuhvaćeno je istraživanje zadovoljstva korisnika putem servqual metode u Perfect Fitu, a isto je završeno 2019. godine kada smo mi već imali jednu brojniju bazu klijenata. Upoređen je prosječan rezultat očekivanja i prosječan rezultat percepcije naših klijenata te je već tada pokazan pozitivan rezultat. Zadovoljstvo i pozitivna percepcija klijenata su prevazišli sva očekivanja, što je nastavljeno u kontinuitetu, a posebnu pažnju posvećujemo tome da klijenti budu zadovoljni pruženom uslugom, prvenstveno kvalitetom usluge i ophođenjem uposlenika Centra. U to vrijeme smo se bazirali i na alate CRM-a i mogu reći da je to jedini alat koji vodi ka dugoročnom uspjehu u radu sa klijentima.

 

 

Koje novitete ste uveli u svoje poslovanje i šta smatrate da je vaša najveća prednost?

Noviteta u poslovanju ima uvijek, a jedna od većih promjena se desila prije dvije godine kada smo realizirali neke od naših prvobitnih planova.  Osposobili smo sale za grupne treninge vodeći se inovatvnim i modernim pristupom poslovanju. Postojala je potreba da se objezbijede različiti programi za više ciljanih skupina i u tome smo uspjeli. Radimo na tome i dalje da programe prilagodimo svima, od početnika do profesionalnih vježbača. Naši treneri su veoma stručni i posvećeni svakom članu, to je ujedno ono što naše usluge čini kvalitetnim i doprinosi razvoju našeg poslovanja. Ne kaže se uzalud, da su  zaposleni brend i glavni nosilac uslužne djelatnosti.

 

 

Kako svojim radom doprinosite društvenoj zajednici? Radite li na izgradnji svijesti i promociji zdravog načina života?

Ideja da iz dana u dan promičemo zdrav život je posebno iskustvo i sretni smo kada vidimo da je neko od naših članova promijenio svoje životne navike uz našu pomoć. Pored direktnog rada s našim klijentima, nastojimo iskoristiti benefite društvenih mreža i proširiti naš utjecaj na izgradnju pozitivnih životnih navika kod većeg broja ljudi. Rezultati pokazuju da uspijevamo u ostvarenju naše misije što nam je dodatni motiv da u budućnosti uložimo još više truda.

 

 

Šta biste poručili menadžerima kada je u pitanju njihovo zdravlje, ali i zdravlje njihovih zaposlenika?

Mislite na sebe,  ali i na svoje zaposlenike. Ukoliko želite da imate bolje i produktivnije zaposlenike  odlučite se za korporativni fitnes. Benefiti su mnogobrojni, bolje kognitivne sposobnosti zaposlenika rezultiraju poboljšanoj komunikaciji te boljem rješavanju zadataka i problema. Korporativni fitnes je sve veći boom u svijetu jer poslodavcima pomaže povećati produktivnost kompanije.

Na kraju, iskoristite biznis da prije svega radite na sebi. Gradeći kompaniju, gradite sebe. Biznis je sjajna prilika da rastete kao ličnost. Profit i materijalna dobit su samo sredstva kojima se taj rast nagrađuje.

 

 

O Autoru
manager.ba