brendiranje

Brendiranje poslodavaca kroz nagrađivanje zaposlenika

Važan element za brendiranje poslodavaca i privlačenje kvalitetnih zaposlenika je učinkovit i pravedan sustav nagrađivanja zaposlenika. Međutim, ukoliko sustav nagrađivanja nije postavljen prema pravednim načelima, njegov učinak može polučiti potpuno suprotne učinke od očekivanih te čak i na najbolje zaposlenike djelovati demotivirajuće.

Kako onda postaviti sustav nagrađivanja koji će biti pravedan?

Hrvatski

Važnost planiranja radnog učinka i razvoja zaposlenika za brendiranje poslodavaca

Nakon što je kroz uspješno proveden postupak selekcije odabran najbolji kandidat za određeno radno mjesto i nakon što je zahvaljujući On-boarding planu uspješno uveden u tvrtku, te savladao sve korake uvođenja u posao, sa zaposlenicima treba sustavno i kontinuirano početi raditi na planiranju i praćenju njihovog radnog učinka, te definiranju njihovog osobnog razvoja i razvoja karijere.

Na taj način su zaposleniku unaprijed jasno komunicirana očekivanja i zna koje sve kompetencije treba usvojiti kako bi napredovao u karijeri.

Hrvatski

Kako privući i zadržati najbolje zaposlenike brendiranjem poslodavca

U današnje vrijeme sveopćeg nedostatka radne snage, više nego ikada prije postavlja se imperativ da se poslodavci pozicioniraju na tržištu radne snage kao poželjni te oni kod kojih su zaposlenici ponosni što rade ili žele doći raditi. 

Danas gotovo više nego ikad prije, na tržištu rada svakodnevno se susrećemo s nedostatkom radne snage gotovo svih profila, a osobito kvalitetnih zaposlenika koji su motivirani i angažirani te koji žele raditi.

Hrvatski