S DRUGE STRANE ŠALTERA
Bešćutno ponašanje djelatnice bolnice: 'I nek si se ti našminkala, a imaš rak'
Manager.ba/rtl.hr Regija 20 travnja, 2018

Ovo se događa i u hrvatskim bolnicama. Onkološki pacijenti se naručuju, ali liječnici te termine ne poštuju. Netko bi rekao da barem takve pacijente poštede višesatnog čekanja u bolnicam, ali ne...

Žena iz Bijeljine odlučila je preko Facebooka podijeliti svoje iskustvo iz jedne BiH bolnice, najviše zbog toga što ju je povrijedilo ponašanje djelatnice na šalteru. Pošto naše zdravstvo tište slični problemi, njezin status vam prenosimo u cijelosti:

"Prije sedam dana sam zakazala pregled kod onkologa za danas u 10h. Kako imam taj pregled u 10h, a skener u 13:30, zamijenila sam smjenu na poslu, djecu poslala na čuvanje i bila u bolnici u 9:45. Predala knjižicu, sve uredno. Kada sam u 10:30 vidjela da još nikoga ne prozivaju, prisla sam teti na šalteru i ljubazno pitala kada cu doći na red, jer zakazana sam u 10h, a moram da stignem još i na skener. Gospoja sa one strane šaltera se izbečila na mene: 'Nemoj ti da gledaš na to što si zakazana u 10, vas ŠESNAEST je zakazano u 10, kad vam podijelim brojeve onda ćete ulaziti kako je ko došao. Ja u šoku, iznenadivši samu sebe da sam ostala pribrana, vratim se u red. U 11h nam gospoja podijeli brojeve i meni dade broj 10. Ja opet odem do šaltera i opet mirnim tonom kažem: “mogu li dobiti moju knjižicu nazad, jer ne mogu stići na skener ako budem čekala ovde naredna 3 sata, imam djecu, posao, život van ove čekaonice”.

Ona poče da viče: “pa šta, imam i ja djecu”

– “u redu gospodjo, Vi ste na poslu i Vi ste mene zakazili u 10, kao i sve ostale pacijenate, ne razumijem zašto zakazujete uopšte?”
– “ja samo radim kako su mi naredili, sem toga neki su došli u 7 jutros da zauzmu mjesto” kaže ona.
– “Ženo draga čujes li se, zašto da zauzimam mjesto u 7 ako sam zakazana u 10, ne dijelite nam humanitarnu pomoć ovde, došli smo onkologu, zna se zbog čega ljudi ovde dođu, nisam došla od bijesa, niti zato sto nemam gdje drugo da ubijem vrijeme. Imam rak i došla sam na zakazan pregled.”

Uzela sam knjižicu i otišla da napišem žalbu koju sam ubacila u sanduče. Galamila je za mnom:” NEMAŠ VREMENA DA ČEKAŠ, A IMAŠ DA PIŠEŠ ŽALBU. I NEK SI SE TI NAŠMINKALA, A IMAŠ RAK”.

Bravo gospođo sa šaltera.

Svakako ću pisati ministarstvu i svim televizijama, jer me od svega samo zanima, ako je tačno da ona samo radi svoj posao kao sto kaže, ko je njoj naredio da tako radi. Ko je naredio da se šesnaest onkoloških pacijenata zakaže u isto vrijeme? Doktor? Direktor? Ministar? Žena na šalteru sama donosi takve odluke?

Svi mi plaćamo da nam zdravstvo ovako funkcioniše, jer smo ovce glupe, koje ćute i puste da nas namjerno tjeraju da jos plaćamo i privatno liječenje.’

Svoje iskustvo iz jedne BiH bolnice putem Facebooka podijelila je x koja nije mogla prijeći preko načina na koji djelatnica na šalteru ponijela prema njoj. Iako ova priča nije iz Hrvatske, očito je da sa istočnim susjedima dijelimo probleme u zdravstvu, ali i probleme na šalterima. Jer, kao što je gospođa sama zaključila – ‘Svi mi plaćamo da nam zdravstvo ovako funkcionira, jer smo ovce glupe, koje šute i puste da nas namjerno tjeraju da dodatno plaćamo i privatno liječenje’.

Njen status prenosimo u cijelosti.

‘Prije sedam dana sam zakazala pregled kod onkologa za danas u 10h. Kako imam taj pregled u 10h, a skener u 13:30, zamijenila sam smjenu na poslu, djecu poslala na čuvanje i bila u bolnici u 9:45. Predala knjižicu, sve uredno. Kada sam u 10:30 vidjela da jos nikoga ne prozivaju, prisla sam teti na šalteru i ljubazno pitala kada cu doći na red, jer zakazana sam u 10h, a moram da stignem još i na skener. Gospoja sa one strane šaltera se izbečila na mene:” Nemoj ti da gledaš na to što si zakazana u 10, vas ŠESNAEST je zakazano u 10, kad vam podijelim brojeve onda ćete ulaziti kako je ko došao”

Ja u šoku, iznenadivši samu sebe da sam ostala pribrana, vratim se u red. U 11h nam gospoja podijeli brojeve i meni dade broj 10.
Ja opet odem do šaltera i opet mirnim tonom kažem: “mogu li dobiti moju knjižicu nazad, jer ne mogu stići na skener ako budem čekala ovde naredna 3 sata, imam djecu, posao, život van ove čekaonice”

Ona poče da viče: “pa šta, imam i ja djecu”

– “u redu gospodjo, Vi ste na poslu i Vi ste mene zakazili u 10, kao i sve ostale pacijenate, ne razumijem zašto zakazujete uopšte?”
– “ja samo radim kako su mi naredili, sem toga neki su došli u 7 jutros da zauzmu mjesto” kaže ona.
– “Ženo draga čujes li se, zašto da zauzimam mjesto u 7 ako sam zakazana u 10, ne dijelite nam humanitarnu pomoć ovde, došli smo onkologu, zna se zbog čega ljudi ovde dođu, nisam dosšla od bijesa, niti zato sto nemam gdje drugo da ubijem vrijeme. Imam rak i došla sam na zakazan pregled.”

Uzela sam knjižicu i otišla da napišem žalbu koju sam ubacila u sanduče. Galamila je za mnom:” NEMAŠ  VREMENA DA ČEKAŠ, A IMAŠ DA PIŠEŠ ŽALBU. I NEK SI SE TI NAŠMINKALA, A IMAŠ RAK”

Bravo gospođo sa šaltera.

Svakako ću pisati ministarstvu i svim televizijama, jer me od svega samo zanima, ako je tačno da ona samo radi svoj posao kao sto kaže, ko je njoj naredio da tako radi. Ko je naredio da se šesnaest onkoloških pacijenata zakaže u isto vrijeme? Doktor? Direktor? Ministar? Žena na šalteru sama donosi takve odluke?
Svi mi plaćamo da nam zdravstvo ovako funkcioniše, jer smo ovce glupe, koje ćute i puste da nas namjerno tjeraju da jos plaćamo i privatno liječenje".