POZITIVNO POSLOVANJE
Zbog uspjeha tvrtke zaposlenicima dijele po 1000 eura
Manager.ba/Bljesak.info Regija 30 siječnja, 2019
Terme Olimia
Izvor fotografije:
Terme Olimia

Novom ponudom turistička kompanija napravila je korak naprijed, uspjela je privući više gostiju i za veću kvalitetu usluga ostvariti višu prosječnu cijenu.

U slovenskim Termama Olimia iz Podčetrteka, gdje je u lipnju 2018. završeno ulaganje od 11 milijuna eura u bazene za obitelji - Termalija Family Fun prošle godine poslovali su odlično.

"Zbog toga smo našim zaposlenicima dali nagradu za poslovni uspjeh. Za većinu to će iznositi tisuću eura bruto, a iznos ovisi o prisutnosti u tvrtki", rekao je Florjan Vasle, direktor Termi Olimia, za Finance.

"Novom ponudom uspjeli smo privući više gostiju i za veću kvalitetu naših usluga ostvariti višu prosječnu cijenu. U kadrovskoj situaciji u kojoj se nalazimo, a premalo nas je, naši su zaposlenici učinili mnogo i pravo je što su za to nagrađeni. Samo sa zadovoljnim i motiviranim zaposlenicima možemo postići maksimalno zadovoljstvo naših gostiju", objašnjava Florjan Vasle.

U Podčetrteku je zaposleno više od 300 djelatnika, a cijela grupa, kojoj pripadaju i Terme Tuhelj, gotovo 500.

Terme Olimia jedan su od najvećih i najuspješnijih slovenskih pružatelja turističkih usluga.

Ponudu lječilišta su u posljednjih 15 godina uspješno proširili na termalni turizam.

Prošle godine napravili su veliki korak naprijed potpunom obnovom bazena za obitelji, gdje se osim bazena nalaze i tobogani, zid za penjanje iznad vode, također tu je i 7D kino za digitalnu generaciju, interaktivne igre, igraće konzole, elektronska košarka, sauna za stotinu ljudi, a za najmlađe bazen s pijeskom i drugo.

Obnova bazena bila je i najveća turistička investicija u Sloveniji prošle godine.

"U Grupi Terme Olimia lani smo ostvarili gotovo 30 milijuna eura prihoda i imali smo gotovo tri milijuna eura neto dobiti", objasnio je Florjan Vasle za Poslovni.hr. 

Povezani članci

1

2

Video
IVICA SIVRIĆ, REDAH
Javni sektor je često u sukobu umjesto u partnerstvu s privatnim
ALISA GEKIĆ, LINK
LiNK je kreirao više od 4.000 radnih mjesta
"IMAM IDEJU" - MARIJA ĆEŠKIĆ
Coralov "Marshal plan" i branding Hercegovine mogu biti rješenje
Savjeti