JUST DO IT
Reklama srušila dionice Nikea
Manager.ba/Pogled.ba Svijet 05 rujna, 2018
Izvor fotografije:
Colin Kaepernick

Dionice Nikea Inc. pale su za 2 posto u utorak nakon što su pozivi na bojkot diva sportske odjeće dobili zamah na društvenim mrežama jer je Nike izabrao Colina Kaepernicka za lice oglasa kojim se obilježava 30. obljetnica gesla "Just do it".

Bivši igrač San Francisca Kaepernik, prvi igrač NFL-a koji je kleknuo za vrijeme sviranja nacionalne himne navodno prosvjedujući protiv rasizma, postavio je svoju crnobijelu fotografiju na društvenim mrežama u ponedjeljak prikazujući logo Nikea i geslo "Just do it" uz tekst: "Vjerujte u nešto. Čak i ako to znači žrtvovanje svega".

Hashtag #NikeBoycott bio je u središtu pozornosti mnogih korisnika Twittera u utorak ujutro koji su objavili fotografije na kojima se vidi kako pale i kidaju obuću i odjeću tvrtke Nike.

"Najprije me@NFL prisilio da biram između svog omiljenog sporta i svoje zemlje. Nakon toga me @NFL prisilio da biram između svojih omiljenih tenisica i svoje zemlje. Otkad su američka zastava i američka himna postale uvredljive?", napisao je u tvitu korisnik @sclancy79 koji je proslijeđen 16.000 puta.

Bilo je i onih koji su zauzeli pozitivan stav prema Nikeu: "Dragi @Nike, poštujem to što stojiš uz @Kaepernick7, poručuje Casey Neistat u svojem tvitu, prenosi Hina.

Nike, koji je u ponedjeljak potvrdio da je Kaepernick dio kampanje te ga nazvao "jednim od inspirativnih sportaša svoje generacije" zasad nije komentirao događaj.

Povezani članci

1

2

Najnovije vijesti
Video
PREDRAG ČOVIĆ, PREMIJER ZHŽ
Vratite se ovdje
Berislav Marszalek, Entrio
Imamo ljude koji strastveno rade...
februar 2024
ASA Bolnica Sarajevo