U Bosni i Hercegovini, dva imena postaju sinonim za inovaciju i promjene u industrijskom marketingu – Samira Avdić i Ajla Žujo Demirović. Kroz svoje poslovne pothvate, uspjele su promijeniti pejzaž industrije i proizvodnje, postavljajući nove standarde i otvarajući puteve za buduće naraštaje.
Priča o njihovom uspjehu počela je prije nekoliko godina u Tešnju, gdje su organizirale prve događaje i konferencije. Ostale su predane tešanjskim gospodarstvenicima uvijek pronalazeći načine podržati njihove potrebe. I uvijek s osmijehom i lakoćom koja dolazi s ljubavlju prema ovom poslu.
Djelujući u sklopu agencije Bravaria Industrial Marketing, prva marketinške agencije s isključivim fokusom na industrijski sektor u Bosni i Hercegovini, Ajla i Samira znaju svoj "fah" piše Forbes.ba.
Stručnjaci za marketing i inženjeri odlučili su se udružiti i napraviti odličnu priču kreirajući platformu, koja je konceptualno argument specifičnosti i jedinstvenosti na bosanskohercegovačkom i regionalnom tržištu. Specijalizirana je to B2B platforma koja pruža usluge strateškog marketinga za industrijski sektor.
Samira i Ajla i njihovi suradnici razumiju izazove s kojima se proizvodne kompanije suočavaju, poput složenih procesa nabave, dugih prodajnih ciklusa, specifične ciljne publike ili kreiranja upečatljivih kampanja od proizvoda koji nisu estetski ugodni.
Kao industrija baza i mjesto gdje se spajaju vizije i ideje, Bravaria je mjesto ideja i vizija.
Na početku svog putovanja, Samira Avdić i Ajla Žujo Demirović suočile su se sa izazovom kako pretvoriti svoje ideje i vizije u stvarnost. Istraživajući tržište i razumijevajući potrebe ciljane publike, prepoznale su Tešanj kao idealno polazište za svoje projekte.
"Naša ideja se rodila u Tešnju, iako naši suradnici dolaze iz cijele Bosne i Hercegovine. Ja sam Srebreničanka, a Ajla je Hercegovka. Naša obitelj su naši ljudi, a na konferencijama takav pristup imamo i s klijentima”, rekla je za Forbes BiH Samira Avdić, CEO kompanije Bravaria.
Samira Avdić, diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Tuzli i magistrirala na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Ljubljani, osnovala je agenciju BIM (Bravaria Industrial Marketing) na inicijativu kolega inženjera.
Ajla Žujo Demirović, novinarka poslovno-stručnog portala PIT.ba, svojim radom na ovoj platformi posvećenoj sektorima proizvodnje, industrije i tehnologije, igra ključnu ulogu u dokumentiranju inovacija i promjena u ovim sektorima. Njena misija je pričati priče koje su motor društva i razvoja, pružajući prostor za inspiraciju i razmjenu ideja.
Ove godine, Avdić i Demirović su odlučne u svojoj namjeri proširiti utjecaj i doprinos industriji kroz seriju događaja planiranih ne samo u Bosni i Hercegovini, već i u drugim zemljama poput Srbije, Sjeverne Makedonije, Njemačke i Hrvatske. Kalendar događaja koji su kreirali obećava koristiti mnogima u industriji, donoseći nove perspektive, ideje i mogućnosti za poslovni razvoj.
Dodatna povezanost Samire Avdić sa Tešnjom se ogleda i u njenom osnivanju Asocijacije poslovnih žena BiH, koju su zajedno osnovale žene liderke iz Tešnja, dodatno jačajući mrežu poslovnih prilika i podršku među ženama u biznisu.
Samira Avdić i Ajla Žujo Demirović, svaka na svoj način, predstavljaju inspiraciju i pokretačku snagu iza promjena koje su neophodne za napredak industrijskog sektora Bosne i Hercegovine. Njihov rad nije samo o stvaranju poslovnih mogućnosti, već i o stvaranju zajednice koja se oslanja na inovaciju, saradnju i održiv rast zaključuje Forbes.
Manager.ba