U Banjaluci je proteklog vikenda održana peta Konverzija, konferencija posvećena digitalnim trendovima, marketingu i inovacijama.
Kroz dva dana, u banjalučkom Banskom dvoru, sudionicima se obratilo 20 predavača s najnovijim informacijama, savjetima i najpopularnijim trendovima u digitalnom svijetu.
Počelo je predavanjem Ivana Minića "Da li se razumijemo?", Ivana Petrović je govorila o Paretovom modelu u Google Ads oglašavanju, Marko Čobanov o kreiranju sadržaja i reklama za TikTok, Instagram Reels, Youtube Shorts.
Na panelu "TikTok kao marketinški alat" o TikToku je govorio i Darijo Marčac, priču o rastu prihoda i profita vodio je Dragan Varagić, a Nedim Šabić o digitalnim proizvodima kao "nepresušnom rudniku zlata".
Održan je "SEO i AI" koji vodi Darko Brzica. Aleksandar Ašković govorio je o YouTube novitetima a Petar Tanto vodio panel "Analiza političkih kampanja i savjeti za digitalni marketing".
Manager.ba