POSLOVNI SAVJETI
DRUŠTVENE MREŽE: 6 savjeta za uspješan profil na LinkedInu
Manager.ba/Jasno&Glasno Svijet 12 travnja, 2018

Vjerujemo da LinkedIn ne trebamo posebno predstavljati. Najveća društvena mreža za posao i poslovne ljude mjesečno okuplja više od 100 milijuna aktivnih korisnika, a nedavno je zapela za oko i tehnološkome gigantu Microsoftu koji je izdvojio basnoslovnih 26,2 milijarde dolara za akviziciju tvrtke.

Poput svih vodećih društvenih servisa, LinkedIn nije usmjeren samo prema fizičkim korisnicima, nego omogućuje i otvaranje korporativnih profila, odnosno stranica namijenjenih tvrtkama i brandovima. Pretpostavimo da ste za svoju tvrtku već otvorili stranicu na LinkedInu. Međutim, jeste li iskoristili i sve mogućnosti koje ona pruža? Donosimo vam nekoliko korisnih savjeta koji bi mogli poboljšati vaš nastup na LinkedInu!

Optimizirajte informacije o svojoj kompaniji na stranici 

Budite temeljiti! Popunite sva prazna polja koja LinkedIn traži, ažurirajte stranicu informacijama koje se odnose na vašu tvrtku (web stranica, adresa, godina osnivanja, veličina kompanije, vrsta industrije…) te unesite relevantne ključne pojmove vezane za djelatnost tvrtke. Posebno se posvetite opisu svoje kompanije koji se pojavljuje ispod naslovne slike stranice. Ispričajte priču koja će privući pozornost!

Vodite računa o vizualima 

Bez slike se ne računa! Kao i na Facebooku, Twitteru i ostalim mrežama, na Linkedinu također morate voditi računa o vizualnim elementima kojima ćete obogati svoju stranicu i prenijeti poruku korisnicima. Preporučljive dimenzije za profilnu sliku su 400×400 px, a za naslovni vizual 974×300 px. Vizuali bi trebali sadržavati prepoznatljive elemente tvrtke ili branda (korporativne boje, logotip, pa čak i slogan…), a naslovnu sliku mijenjajte s vremena na vrijeme. Povodi za to mogu vam biti posebni događaji, konferencije i slično. Naravno, u slučaju bilo kakvih promjena u logotipima i vizualnoj komunikaciji tvrtke, ažuriranje profilne i naslovne slike nešto je što trebate učiniti u što kraćem mogućem roku.

Trebate li showcase stranicu?

Ako nudite više proizvoda i usluga, možda ih želite dodatno istaknuti na LinkedInu putem opcije “showcase page“. Ukratko, “showcase” stranica svojevrstan je izdanak vaše glavne stranice pomoću koje možete korisnicima detaljnije predstaviti specifičan proizvod, uslugu ili promidžbenu ponudu – naravno, putem zasebnih opisa i vizuala. “Showcase” stranice bit će izlistane s desne strane vaše glavne stranice, a LinkedIn vam omogućuje da ih imate maksimalno deset. Ako ih trebate više, morate poslati poseban zahtjev LinkedInu.

Razmislite o oglašavanju 

LinkedIn također omogućuje oglašavanje objava, kao i detaljno B2B targetiranje korisnika (po nazivu zanimanja, funkciji, industriji, veličini kompanije…). Sadržaj je moguće sponzorirati po svim platformama (mobile, desktop, tablet), a osnovni formati oglašavanja su sponzorirani sadržaj ili nativno oglašavanje, oglašavanje putem InMail inboxa te dinamični, display i tekstualni oglasi. Ako želite privući nove korisnike ili doprijeti svojim sadržajem do usko definiranih ciljanih skupina, oglašavanje na LinkedInu svakako je nešto o čemu valja razmisliti ili barem ga isprobati. Saznajte više!

Angažirajte svoje zaposlenike 

Većina vaših zaposlenika i kolega sigurno već ima profil na LinkedInu, a vrlo vjerojatno na toj društvenoj mreži raspravljaju o svojoj branši, poslovnome okruženju, pa čak i kompaniji za koju rade. Kolegama iz tvrtke koji nisu na LinkedInu svakako predložite da to učine, a ostale zamolite da, ako još nisu, svakako ažuriraju informacije, odnosno da pri uređivanju osobnih profila povežu svoje radno mjesto s vašom stranicom. Naravno, sasvim je poželjno i da dijele sadržaj s vaše stranice, pa ih svakako ohrabrite da to čine s vremena na vrijeme. Oni angažiraniji možda će se uključiti i u rasprave na relevantnim grupama na LinkedInu ili pisati za LinkedInov blog agregator poput Pulsea, što može biti još jedan dodatni, posredni način promidžbe kompanije.

Dijelite sadržaj 

Sigurno vam se više puta dogodilo da ste tražili neku kompaniju na LinkedInu, pronašli njezinu stranicu i onda shvatili kako na njoj uopće nema sadržaja ili je on star i neažuriran. Nemojte si to dopustiti! Odredite dinamiku dijeljenja sadržaja na LinkedInu i neka on bude različitih formata. Drugim riječima, to mogu biti linkovi na zanimljive članke, linkovi na videozapise na YouTubeu, slikovni sadržaj, infografike itd. Općenito, dobro je imati na umu činjenicu da vizualni sadržaj privlači više komentara, odnosno potiče snažniju interakciju korisnika. Ono što dijelite neka bude zanimljivo i relevantno za vaš biznis i područje djelatnosti. Izbjegavajte pričati isključivo o sebi, ali nemojte se ni ustručavati pohvaliti svojim postignućima i novim projektima jer – to se na jednoj poslovnoj mreži i očekuje.

Video
MANTAK CHIA
Tehnike za aktiviranje “drugog mozga” u vašem tijelu
MOTIVACIJA
Zašto samo 1% ljudi uspije u onome što zamisli?
KOLIKO SMO NAPREDOVALI?
FANTASTIČNA INDUSTRIJSKA REVOLUCIJA: Povijesni period obilježen uspjesima i preokretima