komunikacija

Kako poboljšati slabu komunikaciju na poslu

Kompleksnost je sinonim za današnje brzo poslovno okruženje. Liderima je danas, izazovnije nego ikada, imati smislenu dvosmjernu komunikaciju s uposlenicima.

 

Kada pokušavate poboljšati situacije pogoršane nedostatkom komunikacije, korisno je precizno identificirati problem ili barijeru, odvojiti vrijeme kako bi shvatili korijen uzroka, a zatim razmislili koja rješenja se najbolje mogu primijeniti za poboljšanje loših komunikacijskih vještina i postizanje željenih rezultata.

Undefined

7 načina kako primiti konstruktivnu kritiku bez da vam prekipi

Primiti kritiku nije lako. Ne možete kontrolirati kakvu ćete primiti konstruktivnu kritiku, ali uz malo vježbe možda možete savladati vještinu ispravnog reagiranja.

Na kraju ćete iz nje možda izvući nešto korisno, pogotovo u poslovnom okruženju. Blogerica Heather Sinclair s bloga Dumb Little Man otkriva kako se nosi s kritikom:

 

1. Pretvaram se da nije upućena meni

 

Hrvatski

POSLOVNO DARIVANJE: Dobro upakirana priča upečatljivija od izrazito vrijednog dara

Darivanje je oblik marketinške komunikacije, a poslovni pokloni doprinose kreiranju pozitivnog imidža i unaprJeđuju odnose s klijentima, piše žena.hr.

Poslovni poklon može se tumačiti kao marketinški alat za dodatnu komunikaciju i promociju vašeg brenda i tvrtke.

Darivanje je oblik marketinške komunikacije, a poslovni pokloni doprinose kreiranju pozitivnog imidža i unapređuju odnose s klijentima.

Hrvatski

Ove rečenice izbjegavajte prilikom pisanja maila klijentu

Evo koje rečenice morate izbjegavati prilikom pisanja mail klijentu.

Prvi utisak je često presudan kada upoznajete novog klijenta.

Imate li samopouzdanja, da li ste razmislili o tome što ćete reći, kako ste se rukovali sa sugovornikom i da li ga gledate u oči – sve su to znaci koji pokazuju jeste li i koliko profesionalni.

Isto to se odnosi i na pisma koja šaljete elektronskom poštom.

Hrvatski

5 PRAVILA PONAŠANJA U UREDU: Olakšajte komunikaciju s radnim kolegama

Nekoliko jednostavnih gesti i navika uz koje ćete raditi u ljepšem poslovnom okruženju. 

Postoji nekoliko jednostavnih pravila ponašanja u uredu s kojima smo se upoznali prvi dan na radnom mjestu no, kada s radnim kolegama provodite osam sati dnevno u ograničenom prostoru, surađujete na projektima u kojima je timski rad itekako važna komponenta, svakodnevno morate raditi na jačanju vaših odnosa i poboljšanju radne atmosfere. Ovih pet koraka pomoći će vam upravo u tome. 

Hrvatski