KUTAK ZA PRODAVAČE
Kako uspostaviti sustav praćenja učinka i nagrađivanja zaposlenika?
Asja Lajtman Bosilj Prodaja i menadžment 20 veljače, 2018

U radu i razgovorima s mnogim poslodavcima ispostavilo se da im je u današnje vrijeme jedan od najvećih izazova kako sustavno pratiti učinak zaposlenika i pravedno ih nagrađivati sukladno njihovim postignućima.

Kao što smo već u jednom od ranijih članaka spomenuli, uspjeh tvrtke uvelike ovisi o kompetencijama i motivaciji zaposlenika.

U današnje vrijeme kad je na tržištu rada teško pronaći zaposlenike svih mogućih profila, a osobito kvalitetne zaposlenike koji imaju odgovarajuće kompetencije za određeno radno mjesto i koji su intrinzično motivirani za rad, od velike je važnosti za poslodavce da imaju uspostavljen transparentan sustav praćenja učinka i nagrađivanja.

Naime, mnoga istraživanja po pitanju motivacije zaposlenika su pokazala da kvalitetni i motivirani zaposlenici koji znaju svoj posao, cijene i traže poslodavce koji su prije svega pravedni i koji pošteno nagrađuju svoje zaposlenike sukladno njihovim postignućima.

Tu se pred poslodavcima pojavljuje glavni izazov - kako uspostaviti sustav praćenja učinka zaposlenika i njihovog nagrađivanja: 

•    koji bi ujedno bio transparentan, pravedan i motivirajući
•    koji bi obuhvatio i radna mjesta na kojima je rezultate i postignuća rada teže mjeriti nego npr. u prodaji ili u proizvodnji
•    koje nagrade i motivatore koristiti
•    na koji način pratiti postignuća i komunicirati ih prema zaposlenicima

Prije svega, treba znati da gotov i savršen sustav praćenja učinka i nagrađivanja zaposlenika ne postoji te da svaka tvrtka ima neke specifičnosti radi kojih sustav koji u jednoj tvrtki funkcionira u drugoj iz raznih razloga ne bi u potpunosti i savršeno funkcionirao.

Stoga bi svaki poslodavac i tvrtka ovom pitanju trebao pristupati individualno sukladno vlastitoj strategiji, viziji i misiji tvrtke.

Kroz dugogodišnje iskustvo u vođenju timova, iskustava u radu s mnogim poslodavcima, održavanju edukacija za zaposlenike brojnih tvrtki kao i korištenju kvalitetnih alata u poticanju učinka, kreirali smo aplikaciju koja u velikoj mjeri može poslodavcima olakšati uspostavljanje transparentnog, pravednog i motivirajućeg sustava praćenja učinka i nagrađivanja zaposlenika.

Korištenjem ovog jednostavnog alata i lako razumljive aplikacije nadopunjene osobnim savjetovanjem i stručnom ekspertizom, tvrtkama možemo pomoći u kreiranju i implementaciji vlastitih sustava učinka koji su usklađeni s vizijom, misijom i ciljevima tvrtke te prilagođeni njezinim specifičnostima i djelatnosti. 

Za više informacija slobodno nam se obratite s povjerenjem na [email protected] ili [email protected]

Asja Lajtman Bosilj

Autor opis: 
mr.sc. Asja Lajtman Bosilj, poslovni je savjetnik, predavač, certificirani trener poslovnih edukacija, te konzultant EBRD-a. Vlasnica je tvrtke Avus koja stručnim pristupom na području ljudskih potencijala pomaže uposlenima i tvrtkama u rastu i razvoju.
Slika autora: 
O Autoru
Asja Lajtman Bosilj
Video
MOTIVACIJA
Zašto samo 1% ljudi uspije u onome što zamisli?
KOLIKO SMO NAPREDOVALI?
FANTASTIČNA INDUSTRIJSKA REVOLUCIJA: Povijesni period obilježen uspjesima i preokretima
TRGOVAČKI LANAC JOHN LEWIS
Božićna reklama koja osvaja na prvu