TIHANA TEPŠIĆ
KLASIČNA HIJERARHIJA JE STVAR PROŠLOSTI: Fasciniraju me kreativni i uporni ljudi s dobrim idejama
Manager.ba BiH 19 rujna, 2018
Izvor fotografije:
Tihana Tepšić

Gošća Kluba menadžera je Tihana Tepšić, direktorica Play Team agencije, Banja Luka

U sklopu projekta Klub menadžera predstavljamo vodeće ljude iz svijeta poduzetništva kao i stručnjake iz raznih oblasti koji našu svakodnevicu čine boljom i zanimljivijom. U državi i regiji, koja se nalazi na dnu europskih i svjetskih ljestvica, kada su u pitanju ekonomija i uvjeti poslovanja, razmjena pozitivnih priča i iskustava nam je svima izuzetno potrebna. Sigurni smo da ćete se iznenaditi koliko uspješnih ljudi živi oko nas. Neke od tih osoba poznajete, za neke niste nikada čuli. Možda vas nečija priča ili odgovor potakne da pokušate napraviti nešto slično ili više.

Naša sugovornica je rođena u Zagrebu 1982. godine.

Po struci je diplomirana novinarka koju još samo obrana rada dijeli od titule magistrice komunikologije.

- Menadžerski posao u agenciji je vrlo dinamičan i zahtijeva mnogo radnih sati, tako da će magistarski morati još malo sačekati. Počela sam da radim kao radio voditeljka još u srednjoj školi, a ljubav prema radiju je trajala punih 14 godina. Prva iskustva na menadžerskoj poziciji stekla sam radeći kao direktorica programa Nes radija. Play team sam osnovala zajedno sa sestrom Dijanom Tepšić (kreativnom direktoricom) i prijateljem Bojanom Dragišićem (account direktorom), tako da nas troje ustvari činimo menadžment Play Team-a.

 

Već se lagano zahuktava priča oko događaja Play Media Day 04. Ukratko, što donosi ova godina?

 

Imajući u vidu da nas još dosta vremena dijeli od samog početka kampanje za novo izdanje Play Media Day 04 – Regionalnog komunikacijskog događaja, naš tim vrijedno istražuje najnovije teme i trendove, kao i najbolje svjetske, regionalne i domaće stručnjake, koji će biti dio programa.

Svake godine želimo da pomjerimo sopstvene granice i nadmašimo očekivanja domaćih i regionalnih posjetilaca.

Za sada, mogu samo reći da će Play Media Day 04 nastaviti da doprinosi unapređenju i promociji domaće i regionalne kreativne industrije, te da će ponuditi nove trendove, najbolja iskustva, prakse i znanja u ovoj oblasti.

Upravo smo, željni znanja i povezivanja sa svjetskom i regionalnom industrijom, došli na ideju da realizujemo ovaj, organizacijski i produkcijski, veoma zahtjevan događaj o kojem se priča.

 

Agencija realizira brojne projekte, gradi vlastite uspješne priče

 

 

Play Team osmišljava i lansira sopstvene autorske projekte koji nailaze na podršku, razumijevanje, ali i uspjeh.

Jedan od takvih projekata je TV show RECreativno sa Dijanom Tepšić, koji se realizuje već pet godina i dobio je epitet #showkojisevoli, te je regionalno prepoznat po inspirativnim gostima, kvalitetnim intervjuima i promociji kreativnih, uspješnih i talentovanih ljudi, kod nas i u regionu. 

Takođe, ponosni smo na projekat koji već dvije godine promoviše domaću muzičku scenu, domaće muzičare i njihovu autorsku muziku www.jelenmusicshow.com .

U pitanju je jedinstvena muzička platforma na nivou BiH koju realizujemo u saradnji sa našim klijentom Molson Coors. 

 

U planu je lansiranje i jedinstvenog online magazina? O čemu je riječ?

 

Ove jeseni lansirat ćemo novi lifestyle online magazin, koji će ponuditi raznovrsne, zanimljive i korisne teme, pozitivne i inspirativne priče.

Kreativnost i inspiracija su naša misija, a pozitivan stav i kvalitetne priče osnovni cilj našeg novog projekta koji cijelo ljeto pripremamo i koji će nadamo se, publika voljeti.

Uskoro ćete saznati više detalja. Neka to bude naše iznenađenje ove jeseni.

 

Tim Vaše agencije čini 80% žena. S kim je u stvarnosti lakše i efikasnije raditi, sa ženama ili muškarcima? 

 

 

Smatram da je neko dobar ili loš radnik i čovjek, nevezano za činjenicu da li je muškarac ili žena.

Tako da zavisi od situacije i karaktera osobe s kojom sarađujete, a ne od pola.

U našem slučaju se pokazalo da, u ovim kreativnim poslovima, žene imaju više strpljenja i odgovornosti prema poslu, ali to svakako ne treba generalizovati.

Ponosni smo na činjenicu da naš tim čine veoma talentovane, vrijedne i uspješne žene, ali i muškarci, iako su u manjini.

Važno je da u timu vlada kolegijalnost, dobra energija i timski rad.

 

Kada gledate svoje mjesto na tržištu, koju poziciju zauzima Vaša agencija?

 

Mi smo kreativna agencija, koja svojim trudom, radom i idejama doprinosi boljim i drugačijim rješenjima koja klijenti, saradnici i partneri svakodnevno prepoznaju.

Trudimo se da vlastitim projektima i idejama odskočimo i budemo drugačiji.

Pored IT industrije, kreativna industrija je najbrže rastuća industrija u svijetu i nudi širok spektar djelovanja, tako da se i naš tim svakodnevno trudi da inovacijama i kreativnim idejama pomjera sopstvene granice, te tržištu ponudi najbolje u oblastima audio i video produkcije, grafičkog dizajna i animacije, odnosa s javnošću, brendiranja, medijske i digitalne promocije.

 

O kojim temama Vi osobno najviše volite čitati?

 

 

Volim da budem u toku sa aktuelnim dešavanjima i trendovima u oblasti marketinga, digitalnih medija i generalno kreativne industrije, kako zbog posla, tako i zbog ličnih interesovanja.

S obzirom na činjenicu da se ova industrija svakodnevno mijenja, prosto je neophodno da budete u toku sa aktuelnim dešavanjima.

Učimo svaki dan i imamo priliku da radimo na sebi i nešto promijenimo novim znanjima i idejama. 

 

Kada biste mogli, što biste promijenili u načinu na koji svijet u 21. stoljeću funkcionira?

 

Iako nam je tehnologija u velikoj mjeri olakšala život, postalo je zastrašujuće koliko smo se otuđili.

Zagledani u ekrane svojih telefona, živimo neke virtuelne živote kreirane na društvenim mrežama.

S druge strane taj ubrzani proces promjena, nameće sve više izazova u poslovnom, ali i svakodnevnom životu.

Tako je stres postao bolest 21. vijeka.

Smatram da nam treba više ljubavi, poštovanja, tolerancije i razumijevanja u svijetu u kojem živimo. 

 

Da se možete vratiti u daleku prošlost, koje bi to razdoblje bilo i u kojem liku biste se pronašli?

 

Vratila bih se u 19. vijek, jer me oduvijek privlačio taj period kroz knjige slavne autorke Jane Austin.

Ona je jedna od najuticajnijih ženskih pisaca i ostavila je veliki trag na kulturu i umjetnost, a i danas je mnogima inspiracija. 

 

Biografija kojeg poznatog menadžera Vas fascinira?

 

Mnogo je značajnih ličnosti u svijetu, koje su zahvaljujući dobrim menadžerskim osobinama, uspjele da pokrenu milionske poslove od nule ili su čak i nakon neuspjeha, ponovo došli na sam vrh.

Neki od njih su Oprah Winfrey, Bill Gates, Steve Jobs, itd.

Upravo me takvi ljudi i fasciniraju, koji od ničega stvore multimilionske kompanije ili ustanu nakon poraza, jer smatram da je za to potrebna najveća snaga.

Rekla bih da su to uporni ljudi sa dobrim idejama.

 

Vaša definicija menadžera?

 

Klasična hijerarhija i podjela je, po meni, stvar prošlosti, naročito u kreativnoj industriji.

Naravno, menadžer rukovodi timom, ali zajedničkim radom dolaze do najboljih rezultata.

Cilj je uspostaviti balans između kreativnosti i veće slobode radnika, s jedne strane, i poštovanja zahtijeva i rokova klijenata, s druge strane.

Velika je razlika između šefa i lidera. Ja ipak smatram da sam liderka.

Lideri zajedno sa timovima ostvaruju rezultate, nose se sa izazovima i raduju uspjesima. 

Video
MOTIVACIJA
Zašto samo 1% ljudi uspije u onome što zamisli?
KOLIKO SMO NAPREDOVALI?
FANTASTIČNA INDUSTRIJSKA REVOLUCIJA: Povijesni period obilježen uspjesima i preokretima
TRGOVAČKI LANAC JOHN LEWIS
Božićna reklama koja osvaja na prvu